16 Mart 2009 Pazartesi

PARFE (Yumurtasız)

Ofis işi parti kapsamında pınar hanımın yaptığı sürpriz tatlı; PARFE




Bu da benim hafta sonu yaptığım PARFE

geçen perşembe günü işyerinde yaptığımız öğle ziyafetinde pınar hanımın hazırlamış olduğu süpriz tatlıyı büyük bir zevkle beğenerek yedik ve hemen tarif aldık kendisinden. Hafta sonu bizimkilere yaptım ve beğeni ile tüketildi ve hatta pazar günü tekrar yaptım. ben kalıp gibi olsun diye dondurma kutusunu tercih ettim. Tarifi aynen veriyorum, severek tüketeceğiniz soğuk bir tatlı.



Malzemeler:

2 paket hanımeller bisküvi (çokodamlalı)
1 poşet kremşanti
1 çay bardağı toz şeker
2 su bardağı süt
1 yemek kaşığı nescafe
1 yemek kaşığı kakao


Yapılışı:

2 paket hanımeller bisküvi (çukodamlalı), derin bir kaba kırılarak konur.

1 çay bardağı süt (2 su bardağı sütten alınacak) bisküvilerin üzerine dökülerek, bisküviler ıslatılır.

Ayrı bir kapta 1 poşet kremşanti, kalan sütle çırpılır.

Bisküvilerin olduğu kaba şeker, nescafe ve kakao dökülerek, çatalla bir miktar ezilir, karıştırılır.

Hazırlanan kremşanti bisküvilerin olduğu kaba ilave edilir, karışım mikser ile iyice çırpılır.

Karışım, uygun bir kaba konularak buzluğa gönderilir.

AFİYET OLSUN.....................


Hiç yorum yok:

Bloglar Alemi