26 Eylül 2008 Cuma

Fırında Kabak Mücver





Malzemeler

· 4 Adet Orta boy kabak
· 2 Yumurta
· 1 Su Bardağı Peynir
· 1 Su Bardağı Un
· 1/4 Su Bardağı Zeytinyağı
· Tuz, Pulbiber
· Bir Tutam Sevgi (Her zamanki gibi)



Yapılışı

Kabaklar ince ince soyulduktan sonra rendelenir ve suyu sıkılır. Büyük bir kapta bütün malzemeler karıştırılıp borcama dökülür ve 180 derecede 25 dakika pişirilir. Biraz soğuduktan sonra dilimlenerek servis yapılır.
Kabak sevmeyen eşim bile bu yemeğe bayılıyor. Haftada 2 defa yapmamı istiyor. Çok Hafif bir yemek. Severek yiyoruz.


Afiyet Olsun....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili nimet hanimcim...nimetce mutfakta hayirli ugurlu olsun..zaten senin mutfakta harikalar yarattigini yaptigin yemeklerden bizzat biliyorum..internet ortaminda tariflerine cok daha kolay ulasabilecegimi dusunuyorum..kabak mucveri -bizim evde pismesede- cok severim..firinda olunca daha bir merak ettim..resmi de cok guzel (fotograf makinen de supermis)

Nimetce dedi ki...

Serincim yorumun için teşekkür ederim çok sağol.senin sevdiğin yemek tariflerini de inşallah zamanı gelince sırasıyla vereceğim. İyi ki varsın....

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

Nimetciğim fırında mücver nefis bir lezzet, ben de bu tarife kucuk ilaveler yaparak pişirdim ve bu oglen ikram etmeyi planlamaktayım:) Ellerine saglik ve mutfak blogun hayırlı olsun, Çok faydalı bir iş yapmışsın lutfen bırakma devam et:-) Emel

Nimetce dedi ki...

Teşekkürler emel hanım. eminim sizin yaptığınız da süpper olmuştur. elinize sağlık

Bloglar Alemi